Reklamní textil aneb oblečení, které mají smysl
Reklamní předměty jsou jasným vyjádřením vašich dobrých úmyslů. Z vašeho jednání klient dobře pozná, že vám na něm záleží. Přejete si skutečně oslovit? Podívejte se na reklamní textil, se kterým se vám podaří trefit se do černého.
Předměty s užitkem
Reklamní předměty by měly splňovat především tři největší účely. Prvním z nich je užitek pro vašeho klienta. Pokud dostane sošku, zřejmě vám příliš nepoděkuje. Naopak když jej obdarujete polokošilí nebo šátkem, bude z nich mít něco pro sebe. Druhý cíl reklamních předmětů je vyjádření jasného stanoviska – dárky dáváme pouze lidem, na kterých nám záleží. Váš klient si tak bude vědom, že je u vás vítaný, a zůstane vám věrný. Třetí z cílů reklamních předmětů je šířit povědomí o vaší firmě.
Který textil se hodí pořídit
Pokud znáte přibližnou velikost oděvů svých obchodních partnerů, směle se dejte do výběru vhodných polokošilí, mikin, košilí, triček a vest s vaším personalizovaným potiskem. Váš zákazník bude nadšený, že jste mu přinesli něco, co užije ve svém volném čase a v běžném životě. Něco, co má skutečný přínos pro jeho každodenní svět.
Když neznám velikosti
Nemáte ani tušení, jakou velikost váš zákazník nosí? V tomto případě se dejte do výběru reklamního textilu z jiné sorty. Zaujmout můžete třeba kvalitními froté ručníky nebo osuškami z mikrovlákna, batohy, čepicemi, nebo třeba kšiltovkami. Z reklamního textilu si ale klidně můžete vybrat i pohodlné batohy a vaky, tašky, roušky s potiskem, nebo třeba multifunkční šátky a čelenky.
Reklamní textil vám přinese kýžený efekt. Váš klient bude rád za milou pozornost. Tím, že bude produkt používat, dál bude šířit dobré jméno vaší značky a přiláká vám potenciální další klienty, kteří se mohou také stát vašimi dlouhodobými obchodními partnery. Už víte, jaký textilní předmět se bude hodit pro vaše účely nejvíce?